FAQ- najczęściej zadawane pytania

Spread the love

ZAMÓWIENIA

Jak założyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową, telefonicznie pod numerem tel.: +48 17 2761 217, lub w wiadomości mailowej (e-sklep@roksana.pl).

W celu złożenia zamówienia na naszej stronie prosimy, o wybór interesujących Was produktów, a następnie kliknąć “dodaj do koszyka”. Aby przejść do dalszej realizacji zamówienia, wybierz ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w podsumowaniu koszyka, w polu “Wykorzystaj kupon”. Po zatwierdzeniu zostanie naliczony rabat.

Po kliknięciu “przejdź dalej” uzupełnij dane do wysyłki na wyświetlonym formularzu (jeśli posiadasz konto, zaloguj się, a dane zostaną wprowadzone automatycznie).

Wybierz opcję płatności i zatwierdź sposób dostawy. Po zapoznaniu się z regulaminem naszego sklepu zatwierdź okienko z akceptacją i kliknij pole “kupuję i płacę”.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Twoją paczkę przygotujemy maksymalnie w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. Czas dostawy zależny jest od wybranej przez Ciebie metody płatności.

kurier – od 1 do 3 dni roboczych

Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).

Co zrobić, jeżeli podczas składania zamówienia pojawił się problem?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 17 2761 217, 276 55 24. Nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem lub przyjmą zamówienie telefonicznie.

Czy istnieje możliwość wysłania zamówienia za granicę?

Zamówienia realizujemy tylko na terenie kraju.

Czy muszę założyć konto, aby dokonać zakupów?

Zamówienie możesz złożyć również jako gość, ale zachęcamy do założenia konta. Umożliwia to dostęp do wielu funkcjonalności m.in. historii zamówień.

PŁATNOŚĆ:

Jakie są metody płatności?

Dostępne formy płatności:

Płatność poprzez serwis Tpay (szybkie elektroniczne przelewy, Blik, karta płatnicza);

Jaki jest czas na dokonanie płatności?

Czas na płatność zależny jest od wybranego przez Ciebie sposobu płatności:

Tpay, płatność powinna zostać zrealizowana natychmiastowo.
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, pamiętaj, że rezerwacja na wybrane przez Ciebie produkty nie jest składana. Masz możliwość ponowienia zamówienia, korzystając z zapisanego koszyka na danym urządzeniu, z którego aktualnie korzystasz.

Co robić, jeżeli nastąpił problem podczas dokonania płatności?

W przypadku problemu z dokonaniem płatności prosimy o ponowne założenie zamówienia. W razie dalszych problemów zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerem: +48 17 6761 217, 276 55 24, lub emailowo na adres e-sklep@roksana.pl.

Czy Państwa sklep wystawia fakturę na firmę?

Tak. Jeśli chcesz ją otrzymać, podczas składania zamówienia zaznacz opcję “Chcę otrzymać fakturę VAT”. Wyświetlą Ci się dodatkowe pola do uzupełnienia. Pamiętaj, by podać NIP oraz pełne dane wraz z nazwą firmy.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jakie są formy, terminy i koszty dostawy?

Wysyłka jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Czas dostawy: 1-3 dni roboczych

Koszt dostawy: 15.99zł

Jakie są warunki darmowej dostawy?

Dla zamówień o wartości powyżej 250zł dostępna jest opcja darmowej dostawy.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Odbiór osobisty jest realizowany w siedzibie naszej firmy pod adresem: ul. Mostowa 35, 38-100 Strzyżów.

Jak mogę sprawdzić status mojej wysyłki?

Po wysłaniu paczki z magazynu otrzymasz wiadomość mailową, w której treści zawarta jest informacja “Śledź zamówienie”.

Co zrobić, jeżeli nie było mnie w domu podczas próby doręczenia paczki?

W przypadku firmy Inpost kurier spróbuje doręczyć paczkę kolejnego dnia roboczego. Dopiero po dwóch nieudanych próbach paczka zostanie zwrócona do nadawcy.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod numerem: +48 17 6761 217, 276 55 24 lub meilowo na adres : e-sklep@roksana.pl

Dodaj komentarz

EnglishPolish